Title Image

Archive

Hoe weet ik of een workshop of cursus op locatie of online wordt gegeven?

De basiscursus wordt hybride gegeven. Dat betekent dat je zowel op locatie als online kunt aanschuiven. Heel fijn, mocht je eens ziek zijn of vanuit een andere plaats in het (buiten)land willen aanschuiven.  

De workshops worden online gegeven. Wanneer daar voldoende vraag naar is, kunnen workshops ook op locatie of in hybridevariant worden gegeven.  

Is de kwaliteit van online lessen anders dan van lessen op locatie?

We hebben de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan met online lesgeven. Het prettige van de online lessen is dat je vanuit huis mee kunt doen en dat je niet urenlang onderweg hoeft te zijn. Het onderlinge contact tijdens fysieke bijeenkomsten geven weer een fijne extra dimensie aan de lessen. Het contact en het oefenen in kleine groepjes in break-out rooms worden als prettig ervaren. Daarnaast is het tempo van online lessen vaak hoger, omdat er minder discussies ontstaan, de pauzes kort zijn en iedereen op tijd aanwezig is. Doordat iedereen tijdens de les zichtbaar en actief meedoet, ontstaat er toch altijd een fijne groepsdynamiek. 

Gaan de lessen door als de docent ziek is of onverhoopt verhinderd?

Ook dat kan gebeuren. Gelukkig heb ik een team om mij heen van kundige gastdocenten, waardoor het mogelijk is de lessen zoveel mogelijk door te laten gaan als gepland. Zo kan bij een coronabesmetting, waardoor naar de locatie komen niet mogelijk is, de les online doorgaan. Mocht ik, door ziekte of overmacht, niet aanwezig kunnen zijn, dan zal ik een gastdocent vragen de lesdag over te nemen. Zo blijven de lessen als gepland doorlopen. Mocht dat niet lukken, dan is er altijd nog de mogelijkheid om gebruik te maken van een van de van tevoren geplande reservedagen.  

Toegang tot de online omgeving

Heb je met iDEAL betaald? Dan krijg je direct toegang tot de online omgeving. Heb je via bankoverschrijving betaald, dan krijg je toegang nadat de (eerste) factuur is betaald.  

Je komt op de online omgeving via https://rebeccawarner.nl/courses/ of via https://online-rebeccawarner.nl/. Log in met de gebruikersnaam en wachtwoord die je instelde bij de aanmelding voor de cursus of workshop. 

In de online omgeving vind je alles terug wat je nodig hebt voor de cursus of workshop, van het begin tot het eind. Je vindt er: 

  • Informatie over de workshop
  • Aanvangstijden  
  • Zoomlink 
  • Draaiboek van de cursus 
  • Evaluatie  
  • Certificaat 

Op de informatiepagina van de cursus vind je de algemene informatie terug over de cursus waarvoor je je inschreef, zoals de datum en de aanvangstijden. https://rebeccawarner.nl/opleidingen/ 

Wachtwoord vergeten? 

Dat kan gebeuren. Via https://online-rebeccawarner.nl/ kun je een nieuw wachtwoord opvragen.

Betalingsmogelijkheden

Als je zelf betaalt: 

Met iDEAL betaal je direct het hele bedrag van de cursus. Na de betaling heb je direct toegang tot de online omgeving. De bevestiging van je aankoop ontvang je direct in je mailbox en de factuur voor je eigen administratie versturen we je zo snel mogelijk, meestal ontvang je deze binnen een dag.   

 

Je kunt je ook inschrijven voor een cursus en via bankoverschrijving betalen. Na inschrijving versturen we je de factuur zo snel mogelijk, meestal ontvang je binnen een dag de factuur in je mailbox. Deze kan je betalen met een iDEAL-link, QR-code of door zelf over te boeken. Als je betaalt via bankoverschrijving, dan kun je kiezen of je in één keer betaalt of in drie termijnen. Je kunt bij het N=1 voordeelpakket en de basiscursus kiezen voor drie termijnen. Nadat de (eerste) factuur betaald is, krijg je toegang tot de online omgeving. Om je bestelling te plaatsen, doorloop je de volgende stappen: 

  • Bij factuurgegevens vul je je eigen gegevens in.  
  • Je geeft aan welke gebruikersnaam en wachtwoord je wilt gebruiken om in te loggen op de online omgeving.   
  • Heb je nog een opmerking of vraag? Dan kun je deze noteren bij extra informatie. Wij komen per mail terug op je vraag.  
  • Vul de velden ‘beroep’, ‘geboortedatum’ en VGCt nummer (als je deze hebt) in.
  • Vul aan of je in één keer wil betalen (iDEAL) of in drie termijnen (bankoverschrijving). 

  

Als je werkgever betaalt:  

Wil je de factuur op eigen naam, waarbij jij het bedrag voorschiet en het betaalde bedrag declareert bij je werkgever? Dan kun je via iDEAL betalen en de factuur die je later ontvangt doorsturen naar je werkgever. Na betaling heb je direct toegang tot de online omgeving.  

 

Heb je met je werkgever afgesproken dat zij de betaling doen? Selecteer dan bankoverschrijving. We sturen je de factuur zo snel mogelijk toe, meestal ontvang je deze binnen een dag in je mailbox. Je stuurt zelf de factuur door naar je werkgever. Nadat de (eerste) factuur betaald is, krijg je toegang tot de online omgeving. Om je bestelling te plaatsen, doorloop je de volgende stappen: 

  • Bij factuurgegevens vul je je eigen naam in en de gegevens van je werkgever. Vraag bij je werkgever na of deze nog specifieke gegevens op de factuur wil, zoals de kostenplaats. Wij vermelden deze dan op de factuur.    
  • Je geeft aan welke gebruikersnaam en wachtwoord je wilt gebruiken om in te loggen op de online omgeving.    
  • Heb je nog een opmerking of vraag, dan kun je deze noteren bij extra informatie. Wij komen per mail op je vraag terug.   
  • Vul de velden ‘beroep’, ‘geboortedatum’ en VGCt nummer (als je deze hebt) in. 
  • Kies voor in één keer betalen.   

 

Heb je eerder een bestelling bij mij geplaatst? Dan kan je inloggen op de website met je eerder zelf ingestelde inloggegevens.   

Toegang tot de online omgeving

Heb je met iDEAL betaald? Dan krijg je direct toegang tot de online omgeving. Heb je via bankoverschrijving betaald, dan krijg je toegang nadat de betaling van de (eerste) factuur is ontvangen.  

Je komt op de online omgeving via https://rebeccawarner.nl/courses/ of via https://online-rebeccawarner.nl/. Log in met de gebruikersnaam en wachtwoord die je instelde bij de aanmelding voor de cursus of workshop. 

In de online omgeving vind je alles terug wat je nodig hebt om een goede start te maken met je N=1. Je vindt er: 

  • Informatie over de workshop
  • Aanvangstijden  
  • Zoomlink 
  • Draaiboek van de workshop
  • Evaluatie
  • E-learning ‘Soepel en snel een N=1 schrijven’
  • Online omgeving waarin je de hoofdstukken van je N=1 kunt uploaden, waarna ik ze zal bekijken. 

Op de informatiepagina op de website over N=1 begeleiding vind je algemene informatie over het N=1 pakket terug.

Wachtwoord vergeten? 

Dat kan gebeuren. Via https://online-rebeccawarner.nl/ kun je een nieuw wachtwoord opvragen.  

Hoe werkt het koop- en betaalproces bij Rebecca Warner opleidingen?

Je hebt besloten een cursus, workshop, e-learning of intervisie te volgen, en dan?  

Wanneer je voor een cursus kiest, dan is de volgende stap de inschrijving. Met een klik op de inschrijvingsbutton kom je uit op de winkelpagina. Hier vind je een algemene beschrijving van de cursus of workshop die je hebt gekozen.  

Wil je je inschrijven voor de cursus? Klik dan op ‘toevoegen aan winkelwagen’, zodat de cursus in je winkelwagen belandt. Klik op ‘bekijk winkelwagen’ om te zien welke cursussen of workshops in je winkelwagen staan. Om af te rekenen klik je op ‘doorgaan naar afrekenen’.  

Hoe werkt het koop- en betaalproces bij Rebecca Warner therapie?

Voor therapie kun je je aanmelden via de website. Je kunt zelf een afspraak inplannen voor een kennismakingsgesprek. Als ik je kan helpen bij je vraagstuk, dan maken een afspraak voor het intakegesprek. In de bevestigingsmail van het intakegesprek vind je een link naar de website waar je de betaling kunt voldoen. Ik wil je vragen de betaling tijdig te doen. Zo blijft mijn administratie overzichtelijk en kan ik mijn tijd besteden aan wat ik het liefste doe. Jou helpen met je vraagstuk. 

Aan het eind van de maand ontvang je de gespecificeerde factuur per mail. Deze kan je indienen bij je verzekeraar en het bedrag zal worden toegekend conform de polisvoorwaarden van je verzekering. 

Hoe werkt het koop- en betaalproces bij Rebecca Warner supervisie?

Voor supervisie kun je je aanmelden door een mail te sturen via het contactformulier op de website. Als ik je kan helpen met je vraag, dan doe ik dat natuurlijk graag.  

 

Hoe verloopt het proces? 

  • Je ontvangt een mail met een link, waarmee je direct een afspraak kunt plannen in mijn agenda.  
  • Na het maken van een afspraak ontvang je een bevestigingsmail. In de mail vind je meer informatie over de online omgeving en de betaling.
  • Je doet de betaling via de website met iDEAL, waarna je direct toegang hebt tot de online omgeving. De bevestiging van je aankoop ontvang je direct in je mailbox en de factuur voor je eigen administratie versturen we zo snel mogelijk. Meestal ontvang je deze binnen een dag.   

  

Om je bestelling te plaatsen, doorloop je de volgende stappen: 

  • Bij ‘factuurgegevens’ vul je je eigen gegevens in.  
  • Je geeft aan welke gebruikersnaam en wachtwoord je wilt gebruiken om in te loggen op de online omgeving.
  • Heb je nog een opmerking of vraag? Dan kun je deze noteren bij extra informatie. Wij komen per mail terug op je vraag.
  • Vul de velden ‘beroep’, en ‘geboortedatum’ in.
  • Geef aan dat je in één keer wil betalen (iDEAL). 

Gratis download: FABA CGT hulp

Je staat op het punt om de FABA CGT infographic te downloaden.

Een praktisch hulpmiddel om de analyses vlot op papier te krijgen en de faba’s makkelijker en sneller toe te passen. Je gaat ‘m vast heel handig vinden.

Nog even je naam en e-mailadres invullen en dan sturen we de link direct naar je mailbox.

Het kan zijn dat de mail van Rebecca Warner in je spambox terechtkomt. Vergeet niet daar ook even te kijken als je het niet direct kunt vinden.

Veel plezier ermee!