Wat je over functieanalyses en betekenisanalyses moet weten vóór je aan je N=1-verslag begint
Voor supervisanten cognitieve gedragstherapie die aan het begin staan van hun N=1-verslag
Sta jij als cognitief gedragstherapeut in opleiding aan het begin van je N=1-verslag? En merk je dat je kennis over functieanalyses en betekenisanalyses is weggezakt? Zeker op het niveau dat nodig is voor je eindverslag (op basis van het nieuwste boek ‘Geïntegreerde cognitieve gedragstherapie’ uit 2014)? Nu je aan het sluitstuk van je opleiding begint, wil je natuurlijk geen fouten maken in de analyses: de basis van je N=1. Want als het fundament van je behandeling niet stevig is, moet je straks onderdelen opnieuw doen en je verslag herschrijven. Het is al werk genoeg…
Misschien herlas je al het nieuwste handboek ‘Geïntegreerde cognitieve gedragstherapie’ uit 2014. Maar dat is best pittige kost. En de analysemodellen kennen is bovendien wat anders dan ermee werken kunnen. Daarom twijfel je of je wel op het juiste spoor zit. Terwijl je het liefst een eindsprint trekt naar het certificaat van cognitief gedragstherapeut. Dan kun je het opleidingstraject achter je laten en je carrière met meer ontspanning en plezier vervolgen. Waarbij je je nieuwe ‘tools’ uit de cognitieve gedragstherapie soepel inzet.
Herken je jezelf hierin?
De nieuwste analyses pittige kost vinden, dat hoor ik regelmatig van supervisanten. Zonde toch? Zelf heb ik makkelijk praten: ik zit er dagelijks in. Ik geef ook andere cursussen over dit onderwerp en begeleid veel supervisanten bij hun N=1-analyses en -verslagen (die altijd zijn goedgekeurd). Daardoor weet ik precies wat het niveau moet zijn. En dat het fijn is als iemand je er even ‘doorheen trekt’.
Daarom ontwikkelde ik een manier om je anders, veilig en makkelijk bij te spijkeren.
Je hoeft er niet in je eentje voor te ploeteren. En je hoeft er ook niet de deur voor uit. Samen met een aantal andere supervisanten volg je de ‘Online workshop functieanalyse en betekenisanalyse voor supervisanten’ via Zoom. Ik stuur je een mailtje met een link. Als je daarop klikt en je naam invult, zit je ‘in’ de lesruimte. Je ziet cognitief gedragstherapeuten in opleiding die in dezelfde situatie zitten en met wie je in alle beslotenheid kunt sparren. Ik geef je zo praktisch mogelijke uitleg en persoonlijke feedback. Voor de workshop hoef je maar drie uurtjes – in de avond – in je agenda vrij te maken, waarin je lekker thuis kunt blijven. Je hoeft er dus geen werk- of studietijd voor op te offeren en je hebt ook geen lange reistijd.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan…
Van tevoren lees je:
Tijdens de online workshop:
Ik sta erom bekend dat ik een brug kan slaan tussen theorie en praktijk. Geen workshop vol details, jargon en afkortingen dus. Maar tips en tricks waarmee je een dag later al aan de slag kunt.
De eerstvolgende ‘Online workshop functieanalyse en betekenisanalyse voor supervisanten’ vindt plaats op donderdag 6 oktober 2022 van 18.00 – 21.00 uur. Je investering is €75. Daarvoor krijg je bovendien een special guest: cognitief gedragstherapeut i.o. Eva Vermeulen deelt tips & tricks naar aanleiding van haar N=1.
Wil jij je kennis uit de basiscursus cognitieve gedragstherapie ook opfrissen en soepel je N=1-verslag schrijven? Schrijf je dan in voor de ‘Online workshop functieanalyse en betekenisanalyse voor supervisanten’.
Vol = vol
Vind je het lastig om een keuze te maken bij wie jij een workshop wilt volgen? Of ben je benieuwd naar hoe anderen bij mij een traject hebben ervaren? Lees hier wat anderen daarover zeggen.